12 okt 2018

A man's got to do what a man's got to do

Bijna per definitie heeft campagnemateriaal een positieve teneur. Het is nu éénmaal zo dat politici, met het oog op de verkiezingen, zichzelf aanprijzen. Maar soms komen de commentaren ook uit andere hoek. Jan Segers (HLN) is in het journalistieke wereldje toch wel ‘een naam’. Op 4 april 2017 publiceerde zijn krant dit edito en daar ben ik best wel trots op. Ondertussen bezorgde hij mij ook het motto waarmee ik aan politiek doe en verder wil doen: a man’s got to do what a man’s got to do.

Cookies op groen.be

Groen gebruikt functionele en analytische cookies die noodzakelijk zijn om de website goed te laten functioneren. Deze cookies verwerken geen persoonsgegevens en hier is geen toestemming voor nodig.

Als je daarvoor toestemming geeft, maken we ook gebruik van marketingcookies. Die stellen ons in staat om de website beter af te stemmen op jouw voorkeuren.

Je kunt je instellingen altijd weer wijzigen op de pagina over de cookies.

Voorkeuren aanpassen
Alle cookies accepteren